Instalace RH6.2CZ z FTP (dlouhe)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Září 9 09:50:56 CEST 2000

On Sat, 9 Sep 2000, Milan Kerslager wrote:

> [...]

Muzete skusit nfs server pro windows, tusim jsem uz nejaky free videl. Na
tu instalaci by mel stacit. A nebo www server a instalovat pres http.

> Zavest modul, ktery prislusi teto karte. Je na te karte presnejsi oznaceni
> nebo cislo na chipu, ktery je na karte?

Planetky obvykle chodi jako ne2k-pci, tedy jejich PCI verze. Jinak na CD k
planetka je i ovladac pro linux, ktery se preklada jako modul.

Vejit se to tam muze, ale nevim kam date cache, na tu uz asi misto nezbude
a nebo pobezi squid s jen par MB, coz neni ono. Jinak apache umi proxy
take, neni to takova bomba jako squid, ale zase to zabere min pameti a
mista.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.