RH62cz - virus

Valter mv.alter na post.sk
Sobota Září 9 10:16:26 CEST 2000

SadSoul wrote:

> RedHat Linux 6.2 cz,
> jsem velmi mladý a nezkušený. Chtěl jsem si nainstalovat redhat. Bohuže jsem
> narazil na obrovský odpor - nejsem odborník. Než se mi podařilo rozdělit
> disk podle pokynů, tak jsem si myslel  4x že jsem přišel o data. Pak se mi
> to povedlo, nainstaloval jsem redhat a byl jsem rád že mi to můj trochu
> zběhlejší přítel dal dohromady, protože LILO my zamrzávalo počítač.
1) IMHO chyba pocitace (co je to za zazrak ?)
2) existuje take neco jako loadlin

> Ještě že jsem měl záchranoiu disketu k bootovacímu manageru. Stím jsem pracoval
> dál ale ouha netušil jsem, že po odstranění partitionu zůstane linux na disku.
3) Zatim sem nepotkal _lepsi_ boot manager nez LILO (hezcich je
hromada)

> Asi po 2 týdnech jsem boot manager smazal. OUCH LILO mi nedovolil
> nabootovat. Ještě že mám zálohu!!!! A ouha FORMAT C: nefunguje, ouch zkoušim
> přeinstalovat windows:prý mám komprimační náastroj,
4) To je prace toho vaseh "boot" "manegeru"

> a podruhé selhal VFAT,
5) config.sys <- device=c:\windows\ifshlp.sys

> OUCH jediná metoda která pomohla: FDISK absolutní ztráta dat.

6) Jak se tak na to divam, tak by ste potreboval dukladne
prostudovat
neje navod na instalovani linuxu, ale i navod k vasemu oblibenemu
(a nami zatracovanemu) windows a taky si precist co vlastne dela
ten boot manager (zapomnel jste uvest typ a verzi) a zamyslet se
nad
tim, proc vlastne pouzivate ten boot manager, kdyz jste v
pocitadle
doted meli jenom windoze.

7) Jestli vam nerikaji nic pojmy jako : master boot record, boot
record,
partition table, partition, device, driver, rights, ....
obstarejte si Apple
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243