RH62cz - virus - nevzdávajte to

tosovsky na lesopo.cz tosovsky na lesopo.cz
Pondělí Září 11 12:28:42 CEST 2000

Dobrý den,

Uvědomte si prosím, že LINUX je operační systém a instalovat
ho není hračka. Musíte mít alespoň nějaké zkušenosti s používáním
počítače a alespoň nějakou povědomost o diskových oddílech.
Jinak to opravdu nejde.

Pokud jste přišel o data, tak to je - promiňte mi to - Vaše vina.
Před instalací operačního systému nebo před provedením jakýchkoliv
změn v systému ukládání souborů je nezbytné zálohovat data.
Zejména taková, která jsou výsledkem Vaší práce.

Nedejte se zmást tím, když někdo říká, že když jsou k dispozici grafické
instalační programy, LINUX nahradí MS Windows a je konec Microsoftu.
LINUXu patří hlavně budoucnost a zcela určitě se bude zvyšovat počet
"normálních" uživatelů používajících LINUX jako desktop. Ale to je ještě
dlouhá cesta.

Pokud mohu radit, sledujte na internetu
www.root.cz, www.linuxworld.cz, www.penguin.cz, www.underground.cz,
www.pvtnet.cz/news a další podobné.
Dále lze najít návody :
http://www.penguin.cz/czech-howto
http://limax.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/index.html

Před instalací si přečtěte příručku (papírovou nebo elektronickou) a
ZKUSTE TO ZNOVU. Vždyť jste LINUX vlastně ani neviděl.

Ostatní účastníky konference prosím : neodrazujte začátečníky.

Zdravím

Tošovský