Instalace RH6.2CZ z FTP (dlouhe)

Zdeněk Štěpánek zstepanek na atlas.cz
Sobota Září 9 01:27:01 CEST 2000

Zdravim

Nedokazu poradit s timto problemem, to jde zatim mimo me. Ale je mi divne,
proc tam v to mrouteru chcete mit dve sitovky. Musi prece stacit 1. Situace
by potom vypadala takto: 1x 4 portovy rozbocovac, do ktereho napojite kompy
a do hlavniho konektoru na HUBu napojite ten modem. Je potreba si uvedomit,
ze kabelovy modem je pouze prevodnik mezi jednim druhem kabelaze a jinym
druhem. Presne sem ale nepochopil, jak to mate s kabelazi? Kompy mate
spojene koaxem? Potom by bylo asi nejlepsi sehnat redukci na twist a pres tu
pripojit ten modem. Myslim, ze toto bude o hodne rychlejsi, nez kdybyjste
tahal data do jednoho kompu a hned je zase posilal ven.

Zdenek