Thunderbird a 100Mbit ethernet

Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Neděle Září 10 10:25:17 CEST 2000

Dobry den vsem.

	Obracim se na konferenci s problemem, kdy uz asi po dvou tydnech zkouseni
nevm kudy dal.
	Mame novy (mozna az prilis) server nasledujici konfugurace: AMD Thunderbird
700 MHz, deska MSI KT7 Pro (chipset KT133), 2x UW SCSI IBM 9 GB, radic SCSI Mylex
(BT 950), 256 MB RAM PC 133, na tom vsem RH 6.2 CZ. Problem vezi v tuhnuti pocitace
prakticky bez jakehokoliv chyboveho hlaseni kamkoliv pri sitovem provozu. Projevuje
se to tak, ze treba kopiruji nekolikrat radove GB dat pres sambu (2.07) - instalace
office 2000 - na server a nebo znej a najednou se kopirovani zastavi, server bezi.
Pingem zjsitim, ze neni mozne si pingnout jinam nez sam na sebe. Tak to vydrzi tak
pul minuty a pak uz pomuze jen reset. O dusledcich neni treba diskutovat. A ted
kterouto sitovku tam vlastne mame. Zkousel jsem to s nasledujicimi typy karet:

Dlink DFE530 (viarhine) - tuhne jenom prenos, ne pocitac, da se opetovnym nahozenim
eth0 spravit. Staci ale par MB a je to v haji.

Dlink DFE550 (dlh5x) - tuhne cely stroj, po shozeni a nahozeni rozhrani vytuhne.
MX cosi (tulip) - naprosto mizerne vysledky, pomale, tune pri prenosu par MB
Svec - Digital DS21140 rev 17 (tulip) - asi nejlepsi, sice nejede ve FD, ale bezkonkurencne
nejlepsi. Prenesly se radove GB a pak to nahodou vytuhlo pri minimalni zatezi site.
Rychlost tak kolem 3 MB/s. Do FD se nicim nepodarilo prepnout (kdyz ji prepnu
softem v dosu, tak pri nahozeni linuxu je zpet v HD)

Jeste muzu zkusit nejakou kartu Realtek, ale tady to vypada na nejakou jinou chybu.

Stejne je to s jadrem 2.2.14, 2.2.12, zatim tam mam 2.2.17 a tu Svec kartu a bezi...
ale jak dlouho? Zkousel jsem i jadro 2.4.0-pre8, ale to mi spadlo pri pokusu
namountovat disk s quotami.

Karta je na druhe strane pripojena do switche Dlink DF1016, Autonegotiation ano,
Full Duplex ano, Flow control ano,

Ma nekdo nejaky napad?

Diky

Ales Rygl