Thunderbird a 100Mbit ethernet

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Září 10 12:37:57 CEST 2000

On Sun, 10 Sep 2000, Ales Rygl wrote:

> 	Mame novy (mozna az prilis) server nasledujici konfugurace: AMD Thunderbird
> 700 MHz, deska MSI KT7 Pro (chipset KT133), 2x UW SCSI IBM 9 GB, radic SCSI Mylex
> (BT 950), 256 MB RAM PC 133, na tom vsem RH 6.2 CZ. Problem vezi v tuhnuti pocitace
> prakticky bez jakehokoliv chyboveho hlaseni kamkoliv pri sitovem provozu. Projevuje
> se to tak, ze treba kopiruji nekolikrat radove GB dat pres sambu (2.07) - instalace

> Svec - Digital DS21140 rev 17 (tulip) - asi nejlepsi, sice nejede ve FD, ale bezkonkurencne

Pro driver tulip jsou nejake informace pro parametry modulu tady -

http://www.scyld.com/network/tulip.html

pro de4x5 by to mel byt parametr fdx .

> Stejne je to s jadrem 2.2.14, 2.2.12, zatim tam mam 2.2.17 a tu Svec kartu a bezi...
> ale jak dlouho? Zkousel jsem i jadro 2.4.0-pre8, ale to mi spadlo pri pokusu
> namountovat disk s quotami.

Jenom takovy napad - zkuste prepnout pamet v BIOSu na 100Mhz a jet to
chvili na tehle rychlosti. Taky jsem slysel ze ty novy Athlony jsou dost
cimprlich na chlazeni - staci aby byl chladic spatne 'podmazany' tak to
tuhne.