da se nabootovat neexistujici jadro?

Neděle Září 10 18:16:36 CEST 2000

On Sun, 10 Sep 2000, Leos Literak wrote:

> ja jsem zjistil, ze ano. Nainstaloval jsem si
> jadro 2.2.16-ext3 z rpm. Hloupe jsem predpokladal,
[...]
> vlastne nabootovalo? na disku byl fyzicky pouze
> 2.2.16, presto se vse tvarilo, jako by se nabootovala
> skryta kopie 2.2.14.

LILO si poznamenava cisla sektoru, ze kterych jadro zavadi (proto se po
updatu musi znovu spoustet). Dokud tedy jiny soubor neobsadi uvolnene
bloky puvodniho jadra, bude zavadeni fungovat. Fungovat nebude az zavadeni
modulu (initrd.img Vam pravdepodobne zustal), protoze ty se zavadeji jako
soubory.

--
                        Milan Kerslager