Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Pondělí Září 11 00:10:31 CEST 2000

On Sun, 10 Sep 2000, Marie Pokorná wrote:

> 	Vsimnul jsem si, ze dost casto jsou odpovedi k zacatecnikum az
> arogantni, jako co si to troufaji, s takovou "blbosti" otravovat nas,
> odborniky. Co se [...]

Vase uvaha ma nekolik vad na krase:

1) existuje Meta-FAQ konference, ktere je do ni posilano 1x mesicne a
   navic tento dokument dostane kazdy pri prihlaseni
2) konference *neslouzi* jako technicka pomoc. Je volnym sdruzenim
   uzivatelu Linuxu, kteri jsou (nekdy) ochotni diskutovat nad problemy.
   Pokud se zacatecnik neobtezuje precist si literaturu, at si zaplati
   technickou podporu u komercni firmy (aby si ji radsi priste precetl)
3) oznacovani mailu slovem 'Beginner' povede k jednak k tomu, ze zkuseni
   (a obvykle pracovne pretizeni) clenove je budou ignorovat (budou se
   venovat serioznim a skutecnym problemum) a dale zacatecnici zacnou
   zahlcovat konferenci dotazy (proc by se nezeptali misto cteni
   dokumentace, kdyz k tomu konference vybizi!). V dusledku to povede
   k dalsimu zhorseni urovne konference.
4) vsechny tyto body jsou podrobne rozebrany v Meta-FAQ. Skoda, ze jste
   si jej jako kritik dukladne nejprve neprecetl.
5) RTFM!
6) RTFM! Dokumentace je dnes prakticky ke vsemu a je obvykle na vysoke
   urovni (na rozdil od dokumentace ke komercnim produktum).
7) RTFM!
8) -""-
9) ......

BTW: kdyz jste takovy harcovnik, jak sam pisete, proc tedy nejdete vsem
ostatnim "arogantnim" clenum konference prikladem? Ze nemate cas? To ti
ostatni take ne... a pres to odpovidaji... (i RTFM je odpoved, avsak
zbytecna, bohuzel take nekonecna).

--
                        Milan Kerslager