OFFTOPIC: php3 offline

charlie76 charlie76 na atlas.cz
Pondělí Září 11 08:25:23 CEST 2000

MK> Stand-alone verze PHP existuje, chova se to jako interpret shellu (na
MK> zacate soubory se napise #!/usr/bin/php a udela se chmod +x soubor.php3).
MK> Takto spusteny soubor "vygeneruje" stranku na standardni vystup (nebo take
MK> nevypise nic, kdyz v nem nejsou zadne 'echo'). Cili bez Apache to pujde,
MK> bez PHP ne.

MK> Co se tyka SQL serveru, to byste potreboval wrapper, ktery se bude tvarit
MK> "jako SQL server", ale bude ukladat data na disk. Takze to bude vlastne
MK> zase SQL server. Bez nej to tedy nepujde :-)

> [...]

Jine jazyky jako treba Perl nebo C mam rad:). Problem tkvi v tom, ze je
neovladam:( Vim, ze Apache, MySQL a PHP existuji i pro windowzy,
presto psat PHP v linuxu mi zatim docela vyhovuje.

Potrebuji to na toto.
Napsal jsem pro jednu firmu webovou aplikaci. Databaze na nem se
pomalu plni daty. Ta firma by casem chtela vydat offline verzi toho
webu na CD. Podle meho idealni by bylo, kdyby to bylo v html, aby se
to dalo prohlizet na cemkoli. (A taky proto, ze jiny programovaci
jazyk neovladam:?)

Mira.