OFFTOPIC: php3 offline

Jan Dvorak jan.dvorak na veda.cz
Pondělí Září 11 14:16:58 CEST 2000

charlie76 wrote:

> Potrebuji to na toto.
> Napsal jsem pro jednu firmu webovou aplikaci. Databaze na nem se
> pomalu plni daty. Ta firma by casem chtela vydat offline verzi toho
> webu na CD. Podle meho idealni by bylo, kdyby to bylo v html, aby se
> to dalo prohlizet na cemkoli. (A taky proto, ze jiny programovaci
> jazyk neovladam:?)

Prohledavani off-line bude fungovat pouze s nejakym doprovodnym
programem,
ktery se na cilovem stroji nainstaluje a spusti.
Mozna nejelegantnejsim resenim by bylo vyrobit jeden instalacni balik
pro Apache + PHP + MySQL + vase skripty + databaze.
To cele se muze nainstalovat nejakym Installshieldem nebo podobne.

<plug mode="shameless" on-behalf-of="MySQL Developer Team">
Mimochodem, MySQL se prudce vyviji.
Nejnovejsi verze (3.23.23) ma fulltextove vyhledavani
(zbyva to otestovat :-) a za par verzi pry lze ocekavat
"embedded MySQL", coz bude knihovna obsahujici cely server,
ktera se prilinkuje napr. k Apachovi.
Odpadne sitova komunikace,
overhead protokolu klient/server,
a instalace bude snazsi.