JAKE POHNUTKY? RE: KDE 2.0 preklad - SURNE!

Martin Kamín Shaka kamin na atlas.cz
Pondělí Září 11 11:11:16 CEST 2000

> Zdravim,
>
>   asi do dvoch tyzdnov treba dokoncit a doplnit preklad KDE 2.0,
> pripadne aj chvilu potom sa da este nieco vyriesit. Inac sa slovensky
> preklad do KDE 2.0 nedostane. Zaroven potrebujeme testerov prekladu,
......>

Pokud jste nekdo ochoten a schopen, prosim, odpovezte mi na nasledujici
otazky:
1. jake pohnutky vedou lidi, aby pomahali resit podobne veci ve svem volnem
case?
2. proc to delaji zdarma?
3. co je jejich hlavni motivaci?

Pokud je to na diskusi mimo konferenci, prosim, zde je muj mail:
kamin na atlas.cz

Ptám se  také proto, že vypracovávám studii o linuxovém trhu a odpovězení
těchto otázek považuji za docela klíčové :) Souvisí to také s GPL a se
změnou způsobů, jak chránit autorská práva v digitálním světě - video
pořady, programy, internet, rádia, televize apod.

Děkuji moc
Martin K.