Prenos dat Win - Linux

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Září 11 11:04:15 CEST 2000

| Odesílatel: Kamil Šrot <k.srot na sh.cvut.cz>
| "Milan Svoboda" <tex na sendme.cz> wrote in message
news:39BAB859.604A1455 na sendme.cz...
> [...]
Vzhledem k

| Sikovne, pokud mate jiz rozbehle WINE... jinak neni nic jednoduzsiho nez
proste jeden velky archiv rozdelit na soubory po velikosti diskety a pak je
zase spojit, ne? Pripadne si muzete vyrobit i CRC napr. MD5 checksumem...
| Jiz zmineny WinCommander toto umi (File/Spilit file)

Navic do nej existuji dll-ka, ktere umi cist RPM a taky de/komprimator BZ2,
coz je naprosta bomba. Jen mi vadi, ze neumi zabalit tar a gz (rozbalit
umi).

| Diskety me asi nemaji radi, protoze se mi uz nekolikrat pokazila velice
dulezita disketa... jednou dokonce 2 (to asi proto, ze jsem si ona data
vzal dvojmo)

A nebylo to nahodou tim, ze byla chyba v datech jiz pred kopirovanim na
diskety?

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz