Dual boot z vice disku

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pondělí Září 11 13:33:32 CEST 2000

Jan Klugl wrote:

> [...]
A preco by to mali bez boot managera vediet.
Win (az na NT) je z hladiska boot sekvencii vlastne DOS.
Teda prva aktivna part. hd (nemusi to asi byt uplne prva z
hladiska geometrie) staci na bootovanie. Mal som na HD
rozdelenom na viac part. a formalne dokonca nastavenych
viac primarnych part. a zalezalo na tom ci a ktora bola
aktivna.
Takze moj zaver je, ze MS DOS, resp. Win je schopny
bootu i z hdb atd. ale musia mat niekde nastavenie, ze su
aktivne. Pocet primarnych a najma aktivnych part. je
ine kafe.

Dusan