Dual boot z vice disku

Miroslav Flídr flidr na kky.zcu.cz
Úterý Září 12 08:02:36 CEST 2000

Michal Grunt wrote:
> mam takovy problem. Zkousel jsem moznost nasazeni LILO bootu.... ale
> pouzil jsem 2 pevne disky. Na jeden jsem nainstaloval Linux a na druhy
> MS-DOS (kazdy system zvlast). Pak jsem oba disky zapojil a standartne
> se bootuje Linux (Linux hda, DOS hdb). Pak jsem nastavil LILO (abych
> pri startu systemu napsal napr. "dos" a nastartoval DOS z disku hdb).
> No jo, ale kdyz pri bootu zadam "dos" tak se LILO sice prepne na disk
> hdb, ale vypadne hlaska ze na disku neni system.... (pritom tam je a
> kdyz v BIOSu zapojim jenom hdb tak se MS-DOS nastartuje).
> [...]

Melo by stacit pridat do lilo.conf k zaznamu pro ted DOS nasledujici
polozky:

  map-drive = 0x80
    to = 0x81
  map-drive = 0x81
    to = 0x80

Vic informaci je urcite v dokumentaci k lilu. Pokud byste to nemohl
rozchodit, tak mi napiste a ja mrknu jak to ma presne byt (pouzivam
to doma kvuli wiru na druhem disku).

	Mejte se

		Mira Flidr