JAKE POHNUTKY? RE: KDE 2.0 preklad - SURNE!

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Září 11 13:46:54 CEST 2000

Rekl bych, ze odpovedi na vsechny tri body sveho dotazu naleznete v
manifestu Richarda Stallmana, duchovniho otce Free Software Foundation. Ja
se s nim ztotoznuji, takze odpoved za moji osobu naleznete tam.
Radim tedy podivat se na stranky FSF, text manifestu tam urcite nekde bude.

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz