Instalace RH6.2CZ z FTP (kratke a mozna off-topic)

azeleny na csas.cz azeleny na csas.cz
Pondělí Září 11 13:50:09 CEST 2000

DDV,

> a co nejjednodussi reseni? linux nainstalovat na masine,
> ktera ma cdrom, prelozit si na ni kernel a nakonfigurovat,
> pak staci disk
> vrazit zpatky a mate to.

asi to tak dopadne, ja jsem se chtel vyhnout hrabani do HW. Jediny rozdil
vidim v tom, ze zkusim vzit IDE kabel pripojit jenom CD do toho pocitace, na
kterem by mel bezet linux.

Jinak k ostatnim mailum, diky za informace o Planet katre, vykousim co to
udela (je to ISA).
Udelat rozbocovac Koax-TP neni to spravne reseni, nebot dotycny nechce nic
moc investovat a hlavn nechce, aby byl k internetu pripojine jinak nez pro
WWW a postu. Obavam se, ze HW rozbocova by jeho W98 vystavil celemu svetu...
:-)

Jeste jednou dikky vsem.

Aleš Zelený
Česká spořitela a.s.
Na Perštýně 1
113 98 Praha 1
Email: azeleny na csas.cz
tel: +420 2 24995 236
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.