Cestina ve formularich

Mirek Lnenicka mirek na bce.cz
Pondělí Září 11 14:14:28 CEST 2000

Dobry den,
pred casem se ke me dostal dotaz na ktery nedokazi odpovedet. Pokud by snad
nekdo znal odpoved prosim poradte. Prikladam vynatek z dopisu :

před nějakým časem jsem se Vás ptal na radu, protože se mi dělala problémy
diakritika při odesílání formulářů na email (písmenka žšť se zobrazovala
pouze jako ?). Bohužel se mi to zatím nepodařilo nějak vyřešit (zajímavé je,
že jsem se dnes registroval na jednom českém serveru a v potvrzujícím emailu
měli stejný problém), ale chtěl bych Vás požádat ještě o jednu drobnou radu.
Tento problém se zasíláním emailů mám pouze pokud je stránka kódována na
Windows-1250, ale pokud nastavím kódování na iso-8859-2, tak my emaily chodí
v pořádku, ovšem na stránce se zase čeština nezobrazuje správně. Nejde nějak
nastavit, aby se stránka zobrazovala v kódování Windows-1250 a formuláře se
odesílali v iso-8859-2?

Diky za rady.

S pozdravem
Mirek Lnenicka