Cestina ve formularich

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 11 22:41:35 CEST 2000

On Mon, 11 Sep 2000, Mirek Lnenicka wrote:

> Dobry den,
> pred casem se ke me dostal dotaz na ktery nedokazi odpovedet. Pokud by snad
> nekdo znal odpoved prosim poradte. Prikladam vynatek z dopisu :
>
> před nějakým časem jsem se Vás ptal na radu, protože se mi dělala problémy
> diakritika při odesílání formulářů na email (písmenka žšť se zobrazovala
> pouze jako ?). Bohužel se mi to zatím nepodařilo nějak vyřešit (zajímavé je,
> že jsem se dnes registroval na jednom českém serveru a v potvrzujícím emailu
> měli stejný problém), ale chtěl bych Vás požádat ještě o jednu drobnou radu.
> [...]

Chudaci formulari.

Nastavit to sice tusim jde, ale je to pekna blbost. Vetsina prohlizecu to
stjne neskousne. To co potrebujete je nejaky prekodovac na strane serveru,
treba csacek.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.