RH62cz - virus - nevzdavejte to

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pondělí Září 11 16:31:21 CEST 2000

tosovsky na lesopo.cz wrote:

> Dobry den,
>
> Uvedomte si prosim, ze LINUX je operacni system a instalovat
> ho neni hracka. Musite mit alespon nejake zkusenosti s pouzivanim
> pocitace a alespon nejakou povedomost o diskovych oddilech.
> Jinak to opravdu nejde.
>
> Pokud jste prisel o data, tak to je - prominte mi to - Vase vina.
> Pred instalaci operacniho systemu nebo pred provedenim jakychkoliv
> zmen v systemu ukladani souboru je nezbytne zalohovat data.
> Zejmena takova, ktera jsou vysledkem Vasi prace.
>
> Nedejte se zmast tim, kdyz nekdo rika, ze kdyz jsou k dispozici graficke
> [...]
Ale i tak precitanie prirucky (uchovanie toho co bolo
je alebo resp. nemusi byt kompactibile :((
Sice tada "uchovajte si dolezite data" je zasadna,
ale ak tak isto tomu nerozumie, ako o instalacii
ineho OS, je to na nic.

Taketo problemy sa opakuju pravidelne, (s roznou
urovnou problemov instalacie inych OS, ich
konfiguracie atd. atd.) Neslo by urobit "vzorovy"
navod, ktory by takyto "elementarovia" :)) jezis,
to som vymyslel vyraz!!! si mohli precitat a nemuseli
az tak zatazovat konferu.

Zdravi
Dusan Malik