RH62cz - virus - nevzdavejte to

Libor Mitrenga konfer na msi-zlin.cz
Středa Září 13 11:56:11 CEST 2000

Pardon, že jsem se nechal vyprovokovat k mailu.

Ja se totiž chci zeptat na otázku, kdo přišel na to, že je jednoduché pro
laika kvalitně a dobře nainstalovat Windows nebo "nedejbože" WindowsNT.

Ze svých dlouholetých skušeností vím, že když "třeba můj bratr" si zasune
nějaké CD do počítače (třeba z Win98), tak buď se to nainstaluje, nebo
okamžitě volá nějakého "znalce", který mu poradí "doinstaluje" co je třeba.
Stejné zkušenosti mám i z "pařanama" games. Vesměs jsou to lidé co "umí"
ovládat jako uživatelé Windows.

Takové záležitosti jako třeba více síťových karet do WindowsNT, už určitě
laik nebude instalovat.

PS. Napadlo mě teďka, že postavím na stůl "holé" PC z CD mechanikou a
zavolám mého bratra (totálního laika), dám mu CD RedHat 6.2, dám mu CD s
instalací StarOffice, a vyzkouším, kam se dostane. Pokud Vás bude zajímat
výsledek, tak Vám jej do neděle sdělím

S pozdravem

Libor Mitrenga    mail-to: libor.mitrenga na msi-zlin.cz
mobil: 0602 716 913, tel: 067 / 721 18 01, fax: 067 / 721 00 44