Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pondělí Září 11 16:43:01 CEST 2000

Michal Hajek wrote:

> K tomuto nazoru by se mel asi vyjadrit spravce konference,
> protoze jde o zakladni princip jejiho ucelu. Eh, tedy doufam,
> ze to neni pan Janousek :-)))

> PS: Podle meho nazoru je stesti, ze to tu nefunguje podle predstav
> pana Janouska. __Vsechno__ je nekde v nejakem manualu, i kdyz
> treba v manualu k prekladaci C, pouziteho pro vytvoreni m4,
> nebo treba v manualu k cipu, pouzitem na MB, se kterym je
> problem. Z ciste technickeho hlediska se skutecne na vsechno
> da prijit samostudiem, prectete si treba Saturnina.

Ja si dokonca spominam, ze som mal zaplatene skolenie
o UNIX sw. Zarazila ma vsak jedna vec. V tej dope pan
asistent na VS, ked som po nom chcel niektore podrobnosti
(inak to bolo i v osnove, ale iba vseobecne) o sendmaili
a jeho nastaveni, tak som sa dopatral odpovede, ze to sa
nevyucuje, "to sa vie"!!! Komentar asi zbytocny. Nastastie
som neskor narazil na cloveka, ktory nelenil a
zrozumitelnym sposobom mi to objasnil. (vdaka p. Emil
BARTA).

SAmostudium je pekna vec, aqle nie kazdy je schopny
vsetko takto pochopit. Niekto(ra) to potrebuje najprv
ukazat, :)) a potom ...,
alebo si to uz domyslite ako chcete.

;))

Zdraví