Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Září 11 13:11:52 CEST 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Jednoznacne se radim za Milana, protoze konference v dnesni dobe resi
> minimum opravdu praktickych (a potrebnych) problemu, kvuli kterym
> vlastne vznikla... - ma resit problemy razu takoveho, ktere nejsou
> zdokumentovany (casto ani znamy) a je treba je resit (opravou v nove
> verzi SW nebo zdokumentovanim chovani). Tento diskusni list nema a ja
> verim, ze __nebude__ nahrazovat technickou podporu... kdepak jste Linux
> ziskali? Zadarmo? Tak si zadarmo shanejte informace... koupili jste ho?
> Tak se podivejte co jste si vlastne koupili...

K tomuto nazoru by se mel asi vyjadrit spravce konference,
protoze jde o zakladni princip jejiho ucelu. Eh, tedy doufam,
ze to neni pan Janousek :-)))

Michal Hajek

PS: Podle meho nazoru je stesti, ze to tu nefunguje podle predstav
pana Janouska. __Vsechno__ je nekde v nejakem manualu, i kdyz
treba v manualu k prekladaci C, pouziteho pro vytvoreni m4,
nebo treba v manualu k cipu, pouzitem na MB, se kterym je
problem. Z ciste technickeho hlediska se skutecne na vsechno
da prijit samostudiem, prectete si treba Saturnina.

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz