Kde vzit Xfree 4.0.1 pro RH 6.2cz (rawhide a glibc 2.1.92)

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Pondělí Září 11 16:41:18 CEST 2000

Dobry den,

Muzu si dovolit upgradovat glibc z rawhide abych mohl nainstalovat i XFree
4.0.1 ? Novejsi rpm jsem si jeste troufl ale glibc to preci jenom vaham.
Co vsechno mi prestane fungovat ?

Je to muj domaci stroj, takze by se zas tak moc nestalo, ale jestli si už nekdo
otloukl hlavu prede mnou tak prosim reknete.

Neslo by to jenom prekompilovat s toho src.rpm v rawhide ? Treba to tu novou
glibc zas az tak moc nepotrebuje, nebo ano ?

Tohle je pro mne tak trochu pole ktere jsem jeste nezvoral.

Pomohlo by mi neco jako

"Ano ja jsem to zkousel, mam ted glibc 2.1.92 na RH6.2 a prestalo mi fungovat
tohle, tohle a tohle, tak jsem si stahnul to a ono a uz to jde."

nebo

"Ano mam RH6.2cz, stahl jsem si jeden 40MB dlouhy src.rpm udelal jsem rpm -i
pak rpm -ba SPECS/XFree* pockal jsem si pul dne a musel uvolnit 200 MB a pak
jsem mel pouzitelne binarky a houpu nohama."

nebo nejlepe

"kdybys poradne hledal, vedel bys ze na ftp://hodne.zname.misto jsou uz hotove
binarky XFree 4.0.1 zrovna pro RH 6.2"

Dekuji za pripadne reakce.

Frantisek Dufka