Kde vzit Xfree 4.0.1 pro RH 6.2cz (rawhide a glibc 2.1.92)

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 12 00:49:56 CEST 2000

On 11/09/2000, Frantisek Dufka wrote:

> Muzu si dovolit upgradovat glibc z rawhide abych mohl nainstalovat i
> XFree 4.0.1 ? Novejsi rpm jsem si jeste troufl ale glibc to preci
> jenom vaham. Co vsechno mi prestane fungovat ?

[...]

> Pomohlo by mi neco jako
>
> "Ano ja jsem to zkousel, mam ted glibc 2.1.92 na RH6.2 a prestalo mi
> fungovat tohle, tohle a tohle, tak jsem si stahnul to a ono a uz to
> jde."

Ano,ja to zkousel, mam ted glibc 2.1.92 na RH6.0(!) a prestalo mi
fungovat zobrazovani ceskych znaku v bashi 1.14 a WindowMakeru 0.61 -
misto nich se pisou otazniky). To prvni resi upgrade na bash 2 (stacilo
pouzit ten z RH6.0, nebylo treba upgradovat na verzi z RawHide). Co
pomuze WindowMakeru zatim nevim, nenasel jsem si cas to vyresit, tech
par otaznicku v menu me tolik netrapi. Jinak jsem nezaznamenal zadne
problemy, jedu na tom asi tak tyden (denodenne).

S pozdravem

                          All rights reversed