jak se zbavit "umele inteligence" u HTML dokumentu ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Září 11 17:21:54 CEST 2000

Dobry den,

cirou nahodou jsem nalezl nekolik projevu umele inteligence pri pouzivani
novejsich verzi RedHatu, ktere me silne stvou a nejsem se jich
schopen zbavit. Omlouvam se, pokud to je reseni notoricky zname.

Problem c.1 - chci vytisknout HTML dokument jako zdrojak.

V netscape sice zobrazim page source, ale neni jak ho vytisknout.
Tak dam "save as source" a na vysledny HTML dokument poslu
a2ps a chci ho vytisknout. A ta mrcha    pozna ze to je HTML a chce hned
spoustet netscape k jeho interpretaci. Umazal jsem <HTML> a jine znacky a
stale to nechce formatovat jako text.    Zjistil jsem, ze to souvisi s
volanim prikazu "file" a ten zarputile poznava i z fragmentu ze je to
HTML.

To same jsem mel problem, se soubory FITS ktere jsou sice binarni ale maji
textovou hlavicku. Kdyz jsem odrizl jen tu textovou cast, nejsem stejne
schopen ji vytisknout - stale to tvrdi, ze je to binarni format a filtry
to neproleze.

Je nejake snadna cesta jak tisknout tyto formaty (tje cosi co tisknout
jde, ale ma to vyznam binarniho dokumentu) aniz bych musel likvidovat
/etc/magic a jine zasahy do systemu ? Tj jak vypnout predvidavost systemu?

Druha vec, ktera mi neni moc jasna je tisk HTML dokumentu, kde jsou
barevne texty (<FONT ... COLOR= ....>).

Netscape je hezky barevne zobrazi, ale kdyz dam save as postscript, nebo
rovnou print pri nastavenem Print : color , tak vysledny postscript
obsahuje vsechny texty cerne (prohlizeno gv i poslano na barevnou
tiskarnu), zatimco obrazky barevne jsou.  Zda se , ze to delaji vsechny
verze NS pro Linux i pro Solaris.

Zda se, ze ani v generovanem PS kodu neni nic o zmene barev (moc PS
neumim)

Je to bug nebo feature ?    A jak se to da obejit ?

A kdyz jsem u toho tisku - casto je neco na kratke HTML strance a clovek
toho potrebuje projit hodne - tj udelat hodne PS dokumentu a pak je
vytisknout najednou treba 4 stranky  na A4 (pres a2ps)  Jak to udelat ,
tj aby slo apendovat ruzne tisky z NS - (uvest jemno souboru

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *