jak se zbavit "umele inteligence" u HTML dokumentu ?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 12 01:23:44 CEST 2000

On 11/09/2000, Petr Skoda wrote:

> cirou nahodou jsem nalezl nekolik projevu umele inteligence pri
> pouzivani novejsich verzi RedHatu, ktere me silne stvou a nejsem se
> jich schopen zbavit. Omlouvam se, pokud to je reseni notoricky zname.
>
> Problem c.1 - chci vytisknout HTML dokument jako zdrojak.

[snip]

> Je nejake snadna cesta jak tisknout tyto formaty (tje cosi co tisknout
> jde, ale ma to vyznam binarniho dokumentu) aniz bych musel likvidovat
> /etc/magic a jine zasahy do systemu ? Tj jak vypnout predvidavost systemu?

Pouzijte radeji mpage, ten pracuje se souborem jako s obycejnym textem.
Minimalne zdrojaky HTML s nim tisknout jdou - vyzkouseno.

> Druha vec, ktera mi neni moc jasna je tisk HTML dokumentu, kde jsou
> barevne texty (<FONT ... COLOR= ....>).

[snip]

> Zda se, ze ani v generovanem PS kodu neni nic o zmene barev (moc PS
> neumim)
>
> Je to bug nebo feature ?    A jak se to da obejit ?

Reknu to takhle: je zazrak, ze vubec z Navigatoru neco leze. Nejenom, ze
netiskne barvy (vyjma obrazku), ale nedodrzuje ani fonty, o cestine ani
nemluvim.
Doufejme, ze Mozilla na tom bude lip. Mam tu ted den stary nocni build a
ten tiskne dobre barvy, ovsem co se tyka fontu a cestiny, je na tom
stejne jako Navigator.

> A kdyz jsem u toho tisku - casto je neco na kratke HTML strance a clovek
> toho potrebuje projit hodne - tj udelat hodne PS dokumentu a pak je
> vytisknout najednou treba 4 stranky  na A4 (pres a2ps)  Jak to udelat ,
> tj aby slo apendovat ruzne tisky z NS - (uvest jemno souboru

Nejdrive je treba rict, ze bez tisku do jednotlivych souboru se asi
neobejdete. Takze vytvorite x PS souboru. Dale je treba je spojit do
jednoho. Psmerge selhal, tak jsem zkousel hledat, v cem je problem a
nasel jsem skriptik nsmerge
(http://www.uni-tuebingen.de/cgi-bin/faq/faq?suche=psmerge&Reg=NR&start=suchen#a148),
ktery dokaze spojit PS soubory z Navigatoru. Pak je lze pres mpage
poskladat na stranku jak je libo. Treba
cat netscape?.ps | nsmerge | mpage -4 | lpr
Vam vytiskne vsechny soubory netscape?.ps poskladane za sebe, pricemz na
kazdy list papiru da ctyri zmensene stranky. Jeste je myslim treba pridat
nejake switche mpage pro cestinu, mozna ze bude nutne i zaradit do toho
retezce ogonkify (zrejme za nsmerge), ale testovani uz necham na Vas.

S pozdravem

                          All rights reversed