Beginner - Tak tedy znova

SadSoul sadsoul na centrum.cz
Pondělí Září 11 16:56:42 CEST 2000

Apeluji na příspěvek pana Pokorného a pokusím se řídit podle jeho návrhu.

Jestliže vám jsou dotazy začátečníků protivné, rouvnou tento dopis
odstraňte.

    Jde o to, že anglicky umím velmi málo, ba téměř vůbec.  Proto mám
problémy s anglickými HOWTO. Jinak ani nevím kde bych mohl sehnat příručky
na cokoli, proto prosím když mě odkážete na manuál, poznamenejte alespoň na
jaký, či kde ho sehnat. Popřípadě mě prosím odkažte na stránku či někoho kdo
mi pomůže.
    Můj problém spočívá v pouhé instalaci linuxu ve formě RedHat6.2cz - mám
20 GB HDD Seagate (tuším Baracuda). Než jsem chtěl nainstalovat linux na
HDD, předcházela instalace na FAT, kdy se mi vytvořilo několik souborů které
předstíraly disk. Startoval jsem pomocí diskety s LILO. A vše bylo bez
problémů.
Ale tuto metodu jsem schledal velmi pomalou a nemotornou, tak jsem se
rozhodl nainstalovat linux
na samostatný oddíl.
    Nainstaloval jsem program Partition Magic 5 spolu s
BootMagicem a potom jsem na disku (podle manuálu) udělal 18GB FAT32 +
1900MB linux native a zbytek swap. Potom se mi nainstaloval LILO a při
startu mi spadl počítač jediné co se mi zobrazilo bylo "LI" že by to byla
příčina BootMagicu, či PartitionMagicu či špatného rozdělení disku či
špatného nastavení LILA(appropo při instalaci jsem nenašel jeho
nastavení)??? Zkuste mi poradit jak mám disk rozdělit, neztratím použitím
DiskDruidu data ??? V jakém pořadí mám rozdělit disk ??? Je nějaká příručka
přímo pro instalaci RedHat6.2cz ??? Kde ji sehnat???

Prosím poraďte mi kde seženu pomoc, či sami poraďte abych už vás nemusel
obtěžovat.

Jestliže toto čte správce diskuze a chce mě odstranit, tak se mu ani nedivím
protože jsem porušil snad všechna pravidla ;)

Miroslav Frank

PS:konkrétní informace pošlu při jakékoli odpovědi.