samba - pomala sit

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 11 22:39:25 CEST 2000

On Mon, 11 Sep 2000, Petr Zapadlo wrote:

> Prave jsem dovezl na jednu firmu "novy" server (PII 450, 2x 9GB Barracuda ,
> sitovka  intel 10/100). Pred tim tam jel docasne asi tyden p75, isa 3c509 a
> 2GB IDE disk.
> Po nainstalaci noveho si zacali stezovat ze se to silene zpomalilo.
> Jednoduchym testem jsem dosel ke stejnym zaverum win98->samba jde rychle,
> samba -> win98 je silene.
> Na tom starem serveru jsem mel sambu 2.0.6 a na novem 2.0.7.
> Jestli to nebude tim.
> Zkusim prilezitostne downgradovat. Netusim cim by mel vznikat takovy rozdil,
> [...]

No tak to neni tusim spravne, tam se urcite neco menilo v oblasti zamykani
souboru, rekl bych, ze to bude mi i dopady do smb.conf. Urcite je neco v
NEWS.txt nebo tak podobne se jmenujicim souboru. Take tam muze byt problem
s disky, nemuzite mit korektne inicializovany radic, co na to rika hdparm?

Specialne pokud je zapis OK, tak by to na diskovy subsytem ukazovalo,
protoze zapis jde do cache, kdezto cte se z disku.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.