Zrcadlo disku

Petr Horak petr.horak na isb.cz
Úterý Září 12 03:36:04 CEST 2000

> Coz to zkusit?
> Libor

hmm tak mne napadlo ze nas firewall uz bezi 2 roky bez oddechu a moh bych
preventivne vymenit disk
no a zkousel sem to samozrejmne na jinej novej disk pac ten starej este se
svicama na spodni strane namaji ani v muzeu :-))
tak sem testnul co to udela ...
mno partitions se vytvorily akorat dyz to zapnu tak se obevi jen LI :-(
mno asi to nebude jen tak... ach jo
hdb je 2GB a hdc 10GB

hdb1 /boot	15MB
hdb2 swap	64 MB
hdb3 /	1200MB

z hda spusteno:

dd if=/dev/hdb of=/dev/hdc

jak dal?
tipnu si problem z lilem ? ma vic nez 1024 cylindr
dik za rady :-))