Zrcadlo disku

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Září 12 06:47:45 CEST 2000

Pokud se Vam vytvorili partitions a prekopirovali na ne soubory,
tak zkuste nastartovat s CD nebo z diskety a zadejte
rescue root=/dev/hdb3
pokud je vse v poradku tak se Vam /dev/hdb3 pripoji jako /
pak uz jen spustit lilo a muzete restartovat.
Dan