trochu OT: Solaris x Linux

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Úterý Září 12 11:13:22 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Jan Povolny <jpovolny na iol.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, September 12, 2000 8:53 AM
Subject: trochu OT: Solaris x Linux

> [...]
mohl
> dostat kvalifikovanou odpoved.
>
> Jaky OS podle vas pouzit na procesoru SPARC (konkretne v SS2)? Bezim na
nem
> RedHat 6.2, jelikoz Linux je mi urcite blizsi nez Solaris, ale pokud by
byl
> Solaris na teto jiz dost stare masine rychlejsi, asi bych byl ochoten
> prejit. S Linuxem jsem zatim spokojen, snad i rychlost operaci odpovida,
ale
> prece jen je Solaris psany primo pro tyto procesory.

osobne bych doporucil spise linux, a to z toho prosteho duvodu, ze jeho
vyvoj jde urcite rychleji kupredu a je otazkou, zda eventuelni vykonostni
zisk z  provozovani solarisu, o kterem pochybuji, ze by byl vyrazny, nahradi
cas, ktery byste venoval uceni se rozdilu mezi solarisem a linuxem. solaris
jsem chvili provozoval, ale hned jsem se zase vratil do linuxu. ale je to
jen muj nazor a rad bych, aby se vyjadrili i jini, rad se necham poucit
;-))).

> Diky za odpoved
> Jan Povolny

zdravi martin dvorak