trochu OT: Solaris x Linux

Úterý Září 12 11:32:29 CEST 2000

"Jan Povolny" <jpovolny na iol.cz> writes:

> Jaky OS podle vas pouzit na procesoru SPARC (konkretne v SS2)? Bezim na nem
> RedHat 6.2, jelikoz Linux je mi urcite blizsi nez Solaris, ale pokud by byl
> Solaris na teto jiz dost stare masine rychlejsi, asi bych byl ochoten
> prejit.

Zalezi na aplikacich. Z uzivatelskeho pohledu je Solaris 2.x a novejsi
oproti Solarisu 1.x "linejsi" a ma vetsi pametove naroky, ale nektere
veci (pruchodnost TCP/IP, ...) tam mohou byt rychlejsi. Linux jsem na
SS2 nezkousel, ale pokud bych chtel dostatecne interaktivni system,
asi bych volil mezi Linuxem a Solarisem 1.x. V pripade Solarisu 1.x si
ale clovek musi skoro vse kompilovat sam.

Pokud to vyzkousite, tak zkusenosti napiste. IPX, ktere je, myslim, o
fous rychlejsi nez ss2 (mam 32 MB RAM, Solaris 2.5), pouzivam jako
X-terminal k Sun E450 - na nic jineho se uz nehodi.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR