Beginner - Tak tedy znova

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Září 12 10:57:44 CEST 2000

On 12 Sep 2000 01:36:12 +0200, SadSoul <sadsoul na centrum.cz> wrote:
> Apeluji na příspěvek pana Pokorného a pokusím se řídit podle jeho návrhu.

A priste si prectete jeste MetaFAQ konference a ridte se podle nich.
Hlavne to o tom Subjectu. Jak asi ocekavate, ze podle neceho takoveho
dalsi zacatecnik najde odpoved?

> Jestliže vám jsou dotazy začátečníků protivné, rouvnou tento dopis
> odstraňte.

[...]

> Jestliže toto čte správce diskuze a chce mě odstranit, tak se mu ani nedivím
> protože jsem porušil snad všechna pravidla ;)

To je pravda a tipnul bych, ze jste tak na hrane.

Vite, zacatecnik se typicky pozna i podle toho, ze mu jde pouze
o vyreseni jeho odpovedi. Klasicka sobecka potreba neco rozchodit.
Na to, aby z toho ostatni taky neco meli (byt jen takovou prkotinou,
ze pak budou schopni to vygrepovat v archivu nebo v dejanews) uz
takovy clovek nemysli.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org