mailbombing

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Září 12 11:27:05 CEST 2000

"Jirka 'Eagle' Novák" wrote:

>   Zdravim,
> mam problem s jednim mailem a nevim, jak ho resit. Jeden zakaznik se
> pripojuje dial-upem pres RedHat k ISP, odkud si fetchmailem vybira postu.
> Jeden mail chodi ale porad dokola, coz se onomu zakaznikovi nijak zvlast
> nelibi (stoji ho to cas a penize). Zajimalo by me, jak mam postupovat pri
> zjednavani napravy.

Taky by slo, nepomuze-li jednani, nejakym programem jeste pred spustenim
fetchmailu, prislusny mail smazat a tedy ho pak nestahovat. POP3 to umi
a programky na to jsou (mohu poskytnout i jeden trivialni ve forme appletu,
ale ten je interaktivni). Nejaky byl tusim zrovna dnes na freshmeat.net.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz