mailbombing

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Úterý Září 12 18:42:13 CEST 2000

ja jsem to resil tak, ze jsem na tom serveru, kam zakaznikovi chodila
posta udelal .procmailrc a postu od tutoho cloveka posilal rovnou do
/dev/null...

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++