Logovani sluzeb do extra logu

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Září 13 01:15:16 CEST 2000

On 12/09/2000, St. wrote:

> potreboval bych vydelit z urciteho duvodu z logu zpravy o DNS
> sluzbach. Zkusil jsem prolezt man i nejake archivy na inetu, ale
> nenasel jsem nic. Urcite by se dal udelat nejaky script, pres ktery to
> budu poustet, ale mozna by stacilo neco hodne jednodussiho primo v
> syslog.conf.

Pokud snad myslite temi DNS sluzbami hlasky od Binda, tak hledejte v man
named.conf sekci logging. Ja treba pouzivam toto:

logging {
        channel mylog { file "/var/log/named"; };
        category default
        {
                mylog;
        };
        category panic
        {
                default_syslog; default_stderr;
        };
};

coz je tusim defaultni konfigurace z chrootovane verze Binda z RPM od
Yenyi.

> Pod jakym nazvem to v tomto konfiguraku identifikovat? Trochu jsem
> experimentoval, ale bez ucinku...
> Je nekde podrobne popsany syslog.conf a leho moznosti?

man 5 syslog.conf

S pozdravem

                          All rights reversed