Problem s VPN

Přikryl Jiří prikryl na prerov.autocont.cz
Středa Září 13 08:15:11 CEST 2000

Zdravim vsechny,
	prochazel jsem archiv konf. a k tomuto jsem nic nenasel. Mam sitku
spojenou pevnou linkou s Inetem pres linux s maskaradou. Takze co me trapi.
Potrebuji se zevnitr nasi site dostat do zakaznikovy site ktera je spojena
do inetu pres W2000 server s VPN. Problem je u me na Linuxu, protoze pokud
se spojim do Internetu pres dialup VPN chodi. Pokud to chci protahnout pres
linux tak mi to nahlasi ze server VPN neodpovida. Je tedy mozne spojit
Linux-W2000 a udelat virtualni sit nebo W2000 pres linux na W2000 VPN
server? Obe varianty jsou pro me prijatelne. Resil toto nekdo z Vas ?

Jiří Přikryl