OPACNE -> rozpojenie jednej pipe na dve

Jan Dvorak jan.dvorak na veda.cz
Středa Září 13 09:35:24 CEST 2000

A jeste si muzete vytvorit pojmenovanou rouru (FIFO),
skrz kterou data predate dalsimu programu.
Neco jako

mkfifo /tmp/moje.roura
command3 </tmp/moje.roura &
Command | tee /tmp/moje.roura | command2
rm -f /tmp/moje.roura

Pokud to chcete spoustet nekolikrat soucasne,
pridejte do jmena roury neco, co je rozlisi,
treba PID.

Jan Dvorak