OPACNE -> rozpojenie jednej pipe na dve

Středa Září 13 09:44:42 CEST 2000

Daniel.Prynych na hornet.cz (Daniel Prynych) writes:

> Co zkusit prikaz tee

A pripadne i named pipes. Pak to muze vypadat (pro 3 programy grep)
napr. takto:

#!/bin/bash

fifo1=fifo1_$$
fifo2=fifo2_$$

mkfifo $fifo1 $fifo2 || exit 1
cat /etc/passwd | tee $fifo1 $fifo2 | grep root &
(grep daemon $fifo1; rm $fifo1;) &
grep lp $fifo2; rm $fifo2;

Neshoduje-li se $TMP_FILE s jinym jmenem, pak by v teto konstrukci ke
kolizim dochazet nemelo. Mozna jsem to spatne pochopil.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR