OPACNE -> rozpojenie jednej pipe na dve

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pondělí Září 18 21:46:23 CEST 2000

Ahoj!

> Mam podobnu otazku ale opacnu. chcem vystup jedneho prikazu spracovat dvoma
> programamy. Ja som pouzival na toto nasledujuci postup "Command > $TMP_FILE
> ;  command2 <  $TMP_FILE ; command3 < $TMP_FILE ", co sa mi zda trocha
> neohrabane a zaroven to niekedy moze robit kolizie ( ak tato konstrikcia
> prikazov bezi viac krat sucasne ). Pozna niekto lepsi sposob ako
> nato ?

Neumim. Lidi co navrhovali tee samozrejme navrhovali kravinu: tee dava
vystup do souboru, ne dalsimu prikazu.

								Pavel
PS: Mozna by slo udelat neco kreativniho s /proc/self/fd, ale nevim
nevim. Ono vubec, jak by se to zapisovalo? AFAIK v unixu proste neco
jako

program | grep 'normalni hlaska' 2| grep 'chybova hlaska'

nejde. (Named pipy nejsou odpoved.)

Ouch. Jde to.

command | tee $(grep ahoj) | grep nazdar

Je to ale vyssi divci:

pavel na bug:/usr/src/linux-vr$ cat /etc/passwd | tee >(grep pavel) | grep jarka
pavel:x:8:100:Pavel Machek:/home/pavel:/bin/bash
jarka:x:9:100:Jaroslava Machkova:/home/jarka:/bin/bash
pavel na bug:/usr/src/linux-vr$

--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org