RH62cz - virus - nevzdavejte to

tosovsky na lesopo.cz tosovsky na lesopo.cz
Středa Září 13 12:59:23 CEST 2000

Libor Mitrenga wrote:
> Ja se totiž chci zeptat na otázku, kdo přišel na to, že je jednoduché pro
> laika kvalitně a dobře nainstalovat Windows nebo "nedejbože" WindowsNT.
----------

Nechápu, proč mě chytáte za slovo. V žádném případě jsem netvrdil, že
instalovat Win jakéhokoliv druhu (i 3.1) je jednoduché. Toto není problém
rozporu mezi Win systémy a Unix systémy.

Jde prostě o to, že každý (a v poslední době *opravdu* každý) slyšel o
LINUXu. Píše se o něm ve všech počítačových časopisech papírových i
inetových, mluví se o něm v televizi i v rádiu. Je to prostě něco skvělého,
něco
co je lepší, rychlejší, stabilnější, výkonnější neš MS Windows.
A navíc to nic nestojí.

Není tedy divu, že mnoho začátečníků, kteří umějí jen ve Win, a to ještě jen
napsat dopis nebo pařit hry se chce taky stát součástí té báječné LINUXové
komunity, kde si všichni pomáhají a užívají nejlepší počítačový systém na
světě.

Seženou si CDčko a pustí se do toho "pohlavě", však to nějak dopadne.
Samozřejmě očekávají, že po instalaci se objeví grafické prostředí v češtině
ovladatelné myší, jen lepší než Windows. (Ale nebylo by to od věci, že?)
Myslím, že právě takový dojem vzniká z jmenovaných mediálních zmínek o
LINUXu.

Chtěl jsem upozornit *právě* na to, že LINUX není pro úplné začátečníky.

Zdravím
Tošovský