trochu OT: Solaris x Linux

Středa Září 13 12:20:00 CEST 2000

Hana Skoumalova <Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz> wrote:
-> Nemám sice zkušenosti s SS2 ani s Linuxem na Sparcu, ale můžu vám popsat
-> zkušenosti s SS5. Máme na ní Solaris 8 a KDE a je to příšerně pomalé.
-> Mně to tolik nevadilo, protože doma jsem měla Linux a KDE na 486/66, ale
-> kolegové na té SS5-ce odmítají pracovat. Prakticky ji teď používáme jen
-> jako mail a web server. Řekla bych, že rychlost v Solarisu nezískáte.

pre ne-ultra sparcy by som sidovolil odporucit maximalne solaris2.5.1
vsetko vyssie je uz priserne 64 bitove co dost spomaluje.
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 ... and Bill Gates' dick is soft not to do any harm ...