trochu OT: Solaris x Linux

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Září 12 16:27:01 CEST 2000

Nemám sice zkušenosti s SS2 ani s Linuxem na Sparcu, ale můžu vám popsat
zkušenosti s SS5. Máme na ní Solaris 8 a KDE a je to příšerně pomalé.
Mně to tolik nevadilo, protože doma jsem měla Linux a KDE na 486/66, ale
kolegové na té SS5-ce odmítají pracovat. Prakticky ji teď používáme jen
jako mail a web server. Řekla bych, že rychlost v Solarisu nezískáte.
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University