instalacia Xfree4.0.1 na RH 6.2

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Září 13 16:48:32 CEST 2000

Blasko Marek wrote:

> mam RH 6.2 a chcem si nan nainstalovat xfree4.0.1 ale tie su bud ako rpm
> verzia4 co klasicke rpm bez ubgradu nezvladnu alebo su ako tgz.
>
> a preto bi som rad vedel jak ste postupovali a este nieco tie xfree
> zevraj potrebuju inu kniznicu ako je v rh6.0 a preto bi ma zaujiimalo ci
> niekdo robil uz rpmka zo xfre...src.rpm.
>
> P.S. skusal niekdo balik rpm ubgradovat inak ako cez tgz?

ja jsem si vzal XFree86-4.0.1-x.src.rpm, binarku rpm (4.0) z nejakyho
rawhide RedHatu, timhle rpm jsem rozbalil zdrojakovy src.rpm X
(/tmp/rpm-4/rpm -ihv /tmp/XFree86-4.0.1-1.src.rpm), trochu upravil spec
file, aby to prechroustalo rpm 3 a pustil "rpm -ba
/usr/src/redhat/SPEC/XFree86.spec".
Ted uz si nepamatuju jeslti preklad probehl hned napoprvy bez chyb
(myslim ze po nekolik zasazich do spec filu az tak potreti), ale
vysledkem nekolika hodin prekladu jsou src.rpm a i386.rpm baliky
XFree86-4.0.1 pouzitelny na RH 6.x.

Edas