instalacia Xfree4.0.1 na RH 6.2

Josef Gryga josef.gryga na worldonline.cz
Středa Září 13 21:33:16 CEST 2000

Ja jsem na RH 6.2CZ provedl kompilaci XFree86-4.0.1-0.43.src.rpm z RawHide.
Je ale nejprve nutne upgadovat RPM na verzi 3.0.5. (tato verze umi RPM 4,
3.0.4 jeste ne)
Bylo nutne pridat: Xconfigurator-4.3.45, initscripts-5.44, modutils-2.3.14,
pam-0.72-20 a xinitrc-2.9.8 (vse src.rpm). Vse fungovalo i s cestinou
napoprve.
S pozdravem
        Josef Gryga.