Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz
Středa Září 13 10:24:37 CEST 2000

Zdarec Jakub,

Utery Zari 12 2000 02:03, Jakub Mahdal =:-v =------------> All:
 JM> beginnery.
 JM> Zkuste si predstavit, ze by si kazdy odbornik odfiltroval zpravu,
 JM> tim by nikdo nemohl danemu userovi pomoct, mozna by si mohli
 JM> pomoct
 JM> jenom sami useri navzajem ale o tom silne pochybuji, kdyz ma nekdo
 JM> zavaznejsi problem. A timto by potencialni linux-guru skoncili z5
Kde je hranice mezi beginnerem a linux-guru?
Ale souhlasim s tim.. i kdyz je nekdo totalni looser, co se linuxu tyce
a jeho dotaz zni dementne kvuli jeho neznalosti, mel by mu nekdo
odpovedet. Koneckoncu, kdyz jsem ja zacinal s linuxem a byl jsem
zvyklej na dos a windows, byl jsem z linuxu taky zmatenej jak lesni
vcela v LA a v hromade veci nemam jasno ani dnes... pokud bych se ptal
na nakou z techto veci, ptal bych se asi stejne stupidne...

Cauky
                                                  Honza đB-Q