Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz
Středa Září 13 10:30:09 CEST 2000

Zdarec Milan,

Utery Zari 12 2000 05:38, Milan Kerslager =:-v =------------> Mirek
Kokrda:
 MK> Jak prekvapive (mily Watsone), ze i guru ctou manualy (NENI TO
 MK> POTUPA!!!). Dokonce bych rekl, ze ja jich ctu cim dal vic....
Ano.. ale ja obvykle nezli se ptam mam manualy precteny a budto jsem
necemu nerozumel, nebo mi neco pres veskere snahy nefunguje a myslim
si, ze takovych lidi je podstatne vic. Taky clovek obcas potrebuje neco
vyresit pokud mozno rychle a hledat neco v manualech a ruznych FAQach
je obcas dost pracne a zdlouhave, pritom problem muze byt pomerne
banalni. Nehlede na to, ze hromada veci v manualech vubec neni. Jako
priklad me ted napada, ze jsem se pred casem ptal na to, jak je to s
kmailem a gpg. V dokumentaci bylo o pgp asi pet radek, az tady mi nekdo
vysvetlil, ze kmail s gpg nepracuje a mam budto nainstalit wrapper na
gpg, nebo novou verzi KDE, kde by to melo byt v pohode.. Typicke...
banalita, ale v dokumentaci se o tom nedoctes.
BTW: To, ze se tu budou obevovat dotazy, formulovane tak, ze je jasne,
ze dotycny necetl ani manual (kolikrat trebas ani parametry prikazu...)
je asi potreba prijmout jako fakt, se kterym se neda nic delat. Clovek,
ktery si sedne od krasne jednoducheho dosu k linuxu proste musi mit
dojem, ze je schopnej se to naucit za tejden jako dos..

Cauky
                                                  Honza đB-Q