2.2.17 kernel panic

Karel Mareš maresk na atlas.cz
Středa Září 13 22:36:16 CEST 2000

Omlouvam se,
ono Vas asi Suse nepusti primo odkazem;
ja mel problem s uata66, nebootovalo to s podobnou hlaskou, zkuste udelat
tohle:

Nabootujte z CD a nastartujte nainstalovany system.
Najdete v souboru /var/log/boot.msg radek, ktery vypada asi takhle:
<6>hde: Maxtor 91360U4, 12982MB w/2048kB Cache, CHS=26377/16/63, UDMA(66)

Vynasobte prvni dve cisla(cylindry und hlavy): 26377*16=422032
Vydelte vysledek 255 (na cela cisla), tim dostanete geometrii disku v
LBA-Modu: 1655/255/63
Tyto hodnoty doplnte do /etc/lilo.conf:

disk=/dev/hde (pokud byste mel uata66)
sectors=63
cylinders=1655
heads=255

Ulozte tyto zmeny.
Nyni musite znovu zavolat lilo, aby se zmeny projevily.

Tohle je muj preklad z nemciny, ktery jsem nasel na suse.de; pripojeny
soubor je anglicky (nemecky umim lip, ale nebudu Vam posilat soubor html v
nemcine :-) ).

S pozdravem

                    Karel Mares