studovna v Brne

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Září 14 14:00:48 CEST 2000

Dobry den,

Jan Polacek wrote:

> [...]
>  TA> Windows a
>  TA> je to k zblazneni. Co mam delat? Taky to ma svoje newsy:
>  TA> cz.muni.studovna
> Nebo pokud umis ccko, nebo packal, tak si napis rutinku, ktera dela
> tohle (packalska konvence):
> begin
>     for a:=0 to $3f do <-- adresy od zacatku do konce cmosky..
>     port [$70]:=a;     <-- nastavis adresu, na kterou chces cist, nebo
> psat
>                        <-- cisla jsou pochopitelne hex...
>     port[$71]:=0;      <-- prepise obsah toho bajtu na nulu...

no to je skutecne uzasny... Mam na starosti par pocitacovych
uceben a muzu-li se vyjadrit k vyse uvedenemu: to, ze by mi tam
nekdo natahoval brutalware, to by mi zase az tak moc nevadilo,
pokud by si alespon korektne nastavil sitovani, nevotravoval s
nmapem a podobnyma utilitama a neposilal spamy, cili se vubec
choval slusne, ale prepisovani CMOS-ky: urazit ruce u sameho
ramene a pak zastrelit zaziva... Abych si sel vyridit zbrojni pas
a vystrilet nejakou slusnou tridu... :-(((( Kolikrat to asi ta
CMOS-ka vydrzi?

> Cauky
>                                                   Honza đB-Q

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72