LILO je mrtve, at zije GRUB. (Was: Beginner - Tak tedy znova)

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Září 14 15:52:03 CEST 2000

Ondrej Sury wrote:

> Nez takhle saskovat s LILem, tak to radeji zkuste GRUB (k dostani
> od vaseho zmrzlinare z GNU vyrobky), umi nativne cist ext2 a tak
> nema problemy s nabootovanim cehokoliv.  Na Debianu se to sestava
> z nainstalovani balicku, spusteni grub-install a zkopirovani prikladu
> menu.lst a upraveni tohoto.

Lilo v poslednich verzich umi LBA32 takze jiz neni limitovano.

Takze naco se ucit Grub, kdyz lilo znaji vsichni.
Samozrejme jeste nove lilo neni ve vsech distribucich. Debian 2.2 je ma.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz